Reklamationsret
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Webpakkeriet ApS
Vejlevej 15
7160 Tørring
Danmark
OBS! Husk at vedlægge ordrenr. i pakken.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Vi anbefaler ikke, at du returnerer med DAO, da DAO ikke leverer til Erhverv, og det er dit ansvar, at pakken kommer frem til os.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Ved erhvervskøb skal der reklamere straks. Erhvervskunder har reklamationsret i 6 måneder.